Żabka to marka obecna na polski rynku od 1998 roku. Jednym z głównych i dynamicznych elementów rozwoju tej sieci jest franczyza. Żabka proponuje bardzo korzystną ofertę, z której mogą skorzystać przedsiębiorcy. Dzięki niej możliwe jest ominięcie najczęściej spotykanych przeszkód, które występują w trakcie prowadzenia działalności, a także osiąganie satysfakcjonujących wyników sprzedażowych.
Franczyza – czym tak naprawdę jest?
Franczyza to rodzaj umowy, która jest zawiązywana pomiędzy dwoma podmiotami – franczyzodawcą i franczyzobiorcą. Dzięki niej można z powodzeniem założyć własny biznes. Żabka jest marką, która cieszy się popularnością wśród konsumentów i jest rozpoznawana przez ponad 97% z nich. To duży atut, kiedy chodzi o pozyskiwanie klientów. Żabka udostępnia franczyzobiorcy swoją markę, nowoczesne rozwiązania techniczne i wsparcie marketingowe, schemat działania, czyli tzw. know-how, a także wspiera na poszczególnych etapach zakładania firmy.
Podpisanie umowy umożliwia franczyzobiorcy dostęp m.in. do znaków towarowych, nazw handlowych, szyldów sklepowych, wzorów użytkowych i zdobniczych, a także patentów i całego zbioru zasad oraz filozofii funkcjonowania. Oprócz tego Żabka oferuje stałe wsparcie na każdym etapie działalności.
Franczyza Żabka – co zawiera oferta tej marki?
Dla wielu przedsiębiorców najlepszym pomysłem na rozpoczęcie własnego biznesu jest właśnie franczyza. Żabka to marka, która proponuje naprawdę atrakcyjną ofertę. Aby rozpocząć z nią współpracę, nie trzeba dysponować dużymi środkami finansowymi – wystarczy 5000 złotych. To właśnie ta kwota pozwala wystartować z własnym biznesem. Jest ona przeznaczona na zakup kasy fiskalnej, opłaty za koncesję, a także zakup towarów regionalnych.
Wynajem lokalu, czynsz, a także zapewnienie wyposażenia – te czynności wykona Żabka. Oznacza to, że podpisując franczyzę, można ograniczyć zakres obowiązków, z jakimi związana jest wytężona praca. Żabka pomaga również optymalizować działania przedsiębiorcy, który decyduje się na podpisanie umowy. Jednym z takich działań jest aplikacja Cyberstore, która pozwala dowiedzieć się z poziomu smarfonu, jak w sklepie, jak w sklepie wykonywana jest praca – Żabka udostępnia monitorowanie tego, co dzieje się w sklepie.
Oprócz tego wszyscy franczyzobiorcy mają dostęp do pakietu szkoleń, który dotyczy technik sprzedażowych, a także zarządzania zespołem i obiegu dokumentów – niezbędnych do prawidłowego wypełniania wszelkich formalności. Tak kompleksowa oferta powoduje, że jest to bardzo opłacalna franczyza. Żabka jest marką, której zaufało blisko 6 tys. przedsiębiorców, a liczba sklepów przekraczająca 7 tys. oznacza, że wielu z nich zdecydowało się na otwarcie więcej niż jednego sklepu.
Czy oferta Żabki jest korzystna?
Wielu przedsiębiorców zniechęca swoich przyszłych konkurentów, strasząc, że do założenia własnej działalności potrzebna jest niesamowicie wytężona praca. Żabka i jej propozycja franczyzy obala ten mit. Marka oferuje kompleksową pomoc i swoje doświadczenie, co znacznie zawęża zakres obowiązków związanych z założeniem własnego przedsiębiorstwa. Największym atutem jest ciekawa oferta. Jednym z jej elementów jest to, że Żabka gwarantuje miesięczny dochód 16 000 złotych przez pierwszych dwanaście miesięcy działalności.
Aby z tego skorzystać, należy oczywiście spełnić kilka warunków. Nie są to jednak zbyt wygórowane oczekiwania, dlatego na starcie przedsiębiorcy mogą skorzystać z dużego udogodnienia. Te i inne zalety sprawiają, że franczyza z marką Żabka jest korzystna.