Smycze z identyfikatorem nosi wielu pracowników. To wygodne rozwiązanie, które pozwala w wygodny sposób mieć kartę wejściową zawsze pod ręką. Dodatkowym ułatwieniem jest to, że można do niej przypiąć również inne przedmioty takie jak klucze czy telefon. Smycze to nie tylko praktyczny gadżet, ale również skuteczna reklama firmy.
Czy smycze reklamowe z logo są w stanie skutecznie wypromować firmę?
Smycze reklamowe to popularny gadżet. Przede wszystkim jest praktyczny, co sprawia, że większość chętnie z niego korzysta w różnych sytuacjach. Szczególnie w pośpiechu, np. podczas szybkiego wyjścia na przerwę łatwiej skorzystać ze smyczy reklamowej niż z torebki. Poręczne gadżety są potrzebne i z pewnością większość klientów nie wyrzuci ich do kosza, jak ma to miejsce w przypadku długopisów czy notesów. Smycze reklamowe nie tylko można zawiesić na szyi, ale również nosić na nadgarstku czy zawiązać je na uchwycie od torebki, czy plecaka. Możliwości jest mnóstwo, dlatego z powodzeniem można nazwać smycz uniwersalnym gadżetem, z którego może skorzystać każdy.
Atrakcyjna prezentacja logo i nazwy firmy
Smycze reklamowe mają jeszcze jedną ważną zaletę. Umożliwiają atrakcyjną prezentację nazwy firmy i logo na pasku smyczy. Kolor smyczy można łatwo dopasować do identyfikacji wizualnej danej firmy. W celu lepszego zauważenia logo i nazwy można postawić na kontrastującą kolorystykę, czyli czarne lub białe tło. Powierzchnia paska smyczy sprawia, że logo i nazwę można kilkakrotnie powielić, dzięki czemu bardziej rzuca się w oczy i jest widoczna z różnych stron. Taki gadżet reklamowy jest zauważalny nawet z daleka, ponieważ wiele widząc go, zastanawia się, co jest zawieszone na smyczy i co jest napisane na pasku od niej. Smycze można założyć zawsze i wszędzie, więc jest to narzędzie promocji o dużym zasięgu.
Jak zastosować smycz, aby była ona skutecznym narzędziem promocji?
Smycz reklamową można wysłać klientom i kontrahentom jako dodatkowy upominek wysłany z okazji świąt czy jako prezent w podziękowaniu za współpracę. Tego typu gadżety można również wręczyć gościom, którzy odwiedzają firmę. Warto je wyeksponować w biurze w taki sposób, aby od razu przykuwały uwagę. Kolejnym idealnym miejscem na promocję firmy i wykorzystanie tych gadżetów reklamowych są spotkania biznesowe, targi branżowe, czy uniwersyteckie targi pracy. Takie gadżety z pewnością utrwalą markę w świadomości obecnych odbiorców, ale pozwolą również dotrzeć do nowych. Gadżety typu smycze reklamowe powinny być wszędzie tam, gdzie zależy nam na budowaniu rozpoznawalności naszej marki.