KGHM – polski koncern o zasięgu globalnym działający w branży wydobywczej i przetwórczej rud miedzi. Zajmuje szóste miejsce na świecie w produkcji górniczej miedzi i drugą pozycję w produkcji górniczej srebra. Posiada swoje aktywa w Polsce, USA, Kanadzie i Chile. Grupa Kapitałowa KGHM liczy ponad 70 podmiotów. Zatrudnia ponad 33 tys. pracowników.
Nazwa oddziału: KGHM Polska Miedź S.A. Centrala
Poszukuje osoby na stanowisko:
Radca Prawny
Miejsce pracy: Lubin
Komórka organizacyjna: Departament Prawny
Zakres obowiązków:
• bieżąca obsługa prawna, w tym bieżące udzielanie porad i wyjaśnień w sprawach dotyczących stosowania obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa właściwego dla spółek handlowych;
• sporządzanie opinii prawnych;
• sporządzanie projektów pism, umów, wniosków, pozwów, odwołań, apelacji i innych pism procesowych w sprawach sądowych i administracyjnych;
• reprezentowanie Spółki przed sądami oraz innymi organami;
• bieżące wsparcie prawne organów Spółki;
• tworzenie i opiniowanie projektów najważniejszych aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie Spółki oraz współpraca przy opracowywaniu i przygotowywaniu do wdrożenia aktów wewnętrznych o charakterze ogólnym;
• formalno-prawne weryfikowanie i redagowanie projektów pełnomocnictw oraz wewnętrznych aktów normatywnych sporządzanych przez komórki organizacyjne Spółki;
• formalnoprawne aktualizowanie wpisów do Krajowego Rejestru Sądowego;
• tworzenie i opracowywanie porozumień niebędących aktami normatywnymi i innych dokumentów prawa pracy.
Wymagania:
Minimalne:
• Wykształcenie: magister o kierunku prawo
• Wymagany staż: 3 lata
• wpis na listę radców prawnych
• min. 3 lata wykonywania zawodu radcy prawnego
• praktyczna znajomość przepisów prawa cywilnego, handlowego, administracyjnego i pracy
• doświadczenie w obsłudze prawnej spraw spornych
• udział w postępowaniach sądowych i sądowo-administracyjnych
• umiejętność tworzenia dokumentów (pism procesowych, umów, wewnętrznych aktów normatywnych)
• bardzo dobra znajomość środowiska MS Office (Word, PowerPoint)
Dodatkowe:
• samodzielność w działaniu, poczucie odpowiedzialności za jakość i terminowość powierzonych zadań
• wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole
• dobre zarządzanie czasem
• zaangażowanie – praca w pełnym wymiarze czasu pracy
• Język Angielski na poziomie B2
Zainteresowane osoby spełniające powyższe wymagania mogą złożyć aplikację za pomocą strony https://rekrutacja.kghm.com/ lub https://rekrutacja.kghm.com/Recruitment/Details/1232 wypełniając kwestionariusz osobowy do dnia 23/12/2018
Osobom nadsyłającym oferty zapewniamy pełną dyskrecję oraz zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Brak informacji do dnia 14/01/2019 oznacza, że oferta nie została przyjęta.