Perony, przejazdy, mijanki – przygotowane, kończone jest torowisko, a po gotowej części nowej-starej trasy kursują już pociągi towarowe.
Najprawdopodobniej pod koniec roku 2021 będzie można po raz pierwszy od 20 lat pojechać pociągiem na trasie Wrocław-Świdnica. „Podróżni między Wrocławiem a Świdnicą skorzystają z 14 przystanków z nowymi peronami. Miejscami zatrzymań pociągów będą: Wrocław Wojszyce, Wrocław Partynice, Bielany Wrocławskie, Domasław, Kobierzyce, Wierzbice Wrocławskie, Pustków Żurawski, Rogów Sobócki, Sobótka, Sobótka Zachodnia, Szczepanów, Marcinowice, Pszenno, Świdnica Przedmieście” – informuje rzecznik prasowy Polskich Kolei Państwowych, Mirosław Siemieniec. Wartość inwestycji – blisko 217 mln zł, współfinansowana ze środków unijnych EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego.
PL
fot. PKP PLK