Franczyza marki Żabka – opinie na jej temat

Hand flipping wooden cube block for change franchise store to dollar sign , Expand franchise development concept.

Żabka jest marką, której zaufało blisko 6 tys. przedsiębiorców. Liczba 7 tys. sklepów oznacza, że wielu z nich zdecydowało się na prowadzenie więcej niż jednego punktu. Przedsiębiorcy mogą skorzystać z doświadczenia i wiedzy, jaką dysponuje marka – sposobem na to jest franczyza. Żabka oferuje dostęp do know-how, a także zapewnia kompleksowe wsparcie na każdym etapie prowadzenia działalności.

Czy dobrym sposobem na własną działalność jest franczyza? Żabka daje odpowiedź

Żabka jest jedną z tych marek, które oferują bardzo korzystny model franczyzowy. Polega on nie tylko na standardowym udostępnieniu praw do nazwy, lecz także na wprowadzeniu całej filozofii działania sklepu convenience w dowolnej lokalizacji – małym lub dużym mieście.

Dzięki temu początkujący przedsiębiorcy mogą uniknąć problemów związanych z najczęściej pojawiającymi się niebezpieczeństwami. Mogą skupić się na zgłębieniu zagadnienia dotyczących podatków, a także zatrudniania pracowników i przede wszystkim zarządzanie całym sklepem. Wiele przydatnych wskazówek zawiera tzw. know-how, które obejmuje informacje pozwalające szybko zdobyć najpotrzebniejszą wiedzę do skutecznego prowadzenia opłacalnego biznesu.

Właśnie dzięki tym informacjom można założyć własny biznes i czerpać z niego satysfakcjonujące zyski. Dodatkowym atutem jest fakt, że aby założyć sklep, nie potrzeba dużego wkładu finansowego – wystarczy kwota 5000 złotych. Tylko tyle wystarczy, aby aktywować pakiet, jaki obejmuje franczyza. Żabka jest bardzo interesującą propozycją dla wszystkich, którzy pragną rozpocząć własną działalność – niezależnie od tego, czy mają doświadczenie w handlu, czy nie.

Czym charakteryzuje się franczyza, jaką oferuje Żabka – opinie przedsiębiorców

Jednym z najkorzystniejszych pakietów współpracy jest ten, który zawiera właśnie ta franczyza. Żabka wymaga od franczyzobiorcy tylko 5 tys. złotych do tego, żeby pomóc otworzyć biznes i rozwijać go w optymalny i zrównoważony sposób. Oferta pozwala wykorzystać rozpoznawalny szyld – ponad 97% Polaków zna markę Żabka. Opinie na jej temat są bardzo dobre, dlatego nie trzeba poświęcać dużo czasu na budowanie renomy. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że zadowalająca liczba klientów będzie odwiedzać Twój sklep już od pierwszych dni jego funkcjonowania. Właśnie z tego powodu, franczyza Żabki jest doceniana przez przedsiębiorców w całym kraju i cieszy się dobrymi opiniami.

Oprócz tego pakiet Żabka zapewnia bezpośrednią dostawę do sklepów. Aż siedem centrów logistycznych dba o transport żywności – terminowy i zgodny z zasadami bezpieczeństwa. Dlatego każdy, kto zdecyduje się na franczyzę z Żabką, może liczyć na to, że na półkach jego sklepu będą znajdować się wyłącznie świeże produkty. Dużym udogodnieniem jest również kompleksowe wsparcie dotyczące strony marketingowej danej działalności. To właśnie ogólnopolskie kampanie reklamowe, a także wyspecjalizowane i profesjonalne działania promocyjne sprawiają, że mali przedsiębiorcy mogą korzystać z zalet reklamy, niedostępnych w warunkach, gdyby prowadzili taki sklep indywidualnie.

Indywidualne szkolenia poszerzają zakres wiedzy dotyczącej handlu

Elementem oferty, którą obejmuje franczyza, są indywidualne szkolenia. To właśnie dzięki nim zarówno przedsiębiorcy, jak i personel sklepu zdobywa praktyczną i teoretyczną wiedzę na temat prowadzenia danego punkty. Łącząc ze sobą te wszystkie elementy, można stwierdzić, że współpraca z marką Żabka oferuje naprawdę wiele opcji i możliwości z niewielkim wkładem własnym. Dzięki temu można w krótkim czasie zacząć czerpać satysfakcjonujące zyski, a trzymając się wytycznych wyznaczonych przez firmę, dynamicznie rozwijać swoje przedsiębiorstwo.