Zainteresowanie fotografią produktową rośnie i nic nie wskazuje na to, aby ta tendencja miała ulec odwróceniu. Czym wyróżniają się takie zdjęcia packshotowe? O tym poniżej!
Czym cechuje się fotografia produktowa?
Czy warto inwestować w sesje fotografii produktowych?
Jak jeszcze zwiększyć sprzedaż w sklepach internetowych?
Czym cechuje się fotografia produktowa?
Fotografia reklamowa nie pozwala na nudę – dobry fotograf produktowy ma nieustannie wiele wyzwań, które wyzwalają w nim pokłady kreatywności. Aby packshot spełniał swoją funkcję musi przede wszystkim oddawać wszelkie walory oferowanego produktu, dlatego tak ważne jest przedstawienie wielu ujęć produktu. Dzięki nim potencjalny klient będzie miał możliwość dokładnego obejrzenia towaru i zapoznania się z jego szczególnymi cechami.
Fotografia produktowa cieszy się ogromną popularnością od kilkunastu lat, kiedy to zaczęły pojawiać się platformy sprzedażowe i sklepy internetowe.
Czy warto inwestować w sesje fotografii produktowych?
Bez względu na to, czy dopiero zaczynasz działać w e-commerce czy może szukasz sposobu na to, aby zwiększyć sprzedaż – jedną z metod może być wymiana dotychczasowych zdjęć. Bez względu na to, czy w kręgu Twoich zainteresowań jest fotografia odzieży, zdjęcia typu duch czy przedmioty o różnych rozmiarach – doświadczony fotograf produktowy będzie w stanie oddać walory oferowanego przez Ciebie asortymentu.
W przypadku fotografii produktowej praca twórców kończy się nie tylko na sesji fotograficznej w trakcie której sięga się po lampy oświetlające czy białe tło – równie istotna jest obróbka graficzna. Dzięki niej wykorzystane materiały czy to na portalach aukcyjnych czy bezpośrednio w sklepie internetowym będą prezentować się naprawdę świetnie.
Profesjonalne studio fotograficzne, które specjalizuje się także w zakresie fotografii produktowej będzie w stanie zrealizować wysokiej jakości packshoty, czyli innymi słowy – zdjęcia produktowe. Doświadczony fotograf produktowy poradzi sobie z absolutnie każdym rodzajem produktów.
Jak jeszcze zwiększyć sprzedaż w sklepach internetowych?
Poza wysokiej jakości zdjęciami warto zadbać także o skuteczne pozycjonowanie na wybrane słowa kluczowe oraz szybkość ładowania strony. Równie ważne jest dostosowanie witryny do urządzeń mobilnych z uwagi na fakt, że coraz większy odsetek wyszukiwań dotyczy właśnie tych użytkowników, którzy korzystają ze smartfonów jak i tabletów. Zatroszczenie się o poprawę tych parametrów pomoże w zdobyciu większego zainteresowania potencjalnych odbiorców.