KGHM – polski koncern o zasięgu globalnym działający w branży wydobywczej i przetwórczej rud miedzi. Zajmuje szóste miejsce na świecie w produkcji górniczej miedzi i drugą pozycję w produkcji górniczej srebra. Posiada swoje aktywa w Polsce, USA, Kanadzie i Chile. Grupa Kapitałowa KGHM liczy ponad 70 podmiotów. Zatrudnia ponad 33 tys. pracowników.
Nazwa oddziału: KGHM Polska Miedź S.A. O/Huta Miedzi Legnica
Poszukuje osoby na stanowisko:
Miejsce pracy: Oddział Huta Miedzi Legnica
Komórka organizacyjna: Dział Budowlano-Inwestycyjny – O/HML
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych eksploatowanych w HML – dokonywanie zapisów dotyczących przeprowadzonych badań i kontroli stanu technicznego, remontów i przebudowy w książkach obiektów budowlanych. Przechowywanie oryginałów protokołów z kontroli obiektów budowlanych, operatów z pomiarów geodezyjnych oraz ekspertyz, ocen i opinii dotyczących jego stanu technicznego.
2. Sporządzanie i aktualizacja wieloletniego i rocznego harmonogramu okresowych kontroli obiektów budowlanych.
3. Prowadzenie ewidencji oraz książek obiektów budowlanych, zakładanie książek na nowe obiekty.
4. Zlecanie wykonania ekspertyz stanu technicznego obiektów budowlanych.
5. Udział w opracowywaniu planów remontów i inwestycji w zakresie opracowania zakresu rzeczowego
i szacunkowej wyceny kosztów realizacji planowanych przedsięwzięć.
6. Prowadzenie robót remontowych i inwestycyjnych poprzez: • Inicjowanie procedury wyboru wykonawcy przez sporządzenie wniosków w systemie SWZ. • Przekazywanie wykonawcom placu budowy obiektów, maszyn i urządzeń celem realizacji prac. • Nadzorowanie zleconych prac remontowych i odtworzeniowych przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z zawartą umową, ustalonym harmonogramem, planem BIOZ, projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami , Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. • Kontrolę przestrzegania przepisów bhp i p.poż. w nadzorowanym zakresie robót. • Bieżąca analiza postępu nadzorowanych zadań. • Egzekwowanie od wykonawców usunięcia stwierdzonych wad i usterek oraz realizacji zaleceń komisji odbioru. • Składanie zapotrzebowań na zakup materiałów, kontrola ich realizacji oraz dokonywanie technicznych odbiorów.
7. Kompletowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, przygotowywanie zawiadomień o rozpoczęciu budowy.
8. Znajomość dokumentacji technicznej nadzorowanych obiektów i zawartych umów na wykonawstwo robót.
9. Opiniowanie i zbieranie opinii dotyczących wykonanych koncepcji i projektów.
10. Sprawdzanie stanu aktualności dokumentacji technicznej obiektów przekazywanej oferentom/ wykonawcom służącej jako podkład projektowy do realizacji zadań inwestycyjnych.
11. Ustalanie z kierownikiem budowy/robót, użytkownikiem oraz służbami utrzymania ruchu huty harmonogramu robót.
12. Prowadzenie ewidencji kosztów nadzorowanych przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych oraz ich wydatkowania zgodnie z planem.
13. Kontrola i egzekwowanie prawidłowej jakości nadzorowanych robót i wbudowanych materiałów.
14. Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania.
15. Akceptacja faktur za wykonane roboty na podstawie protokołów odbioru, zgodnie z zawartymi umowami oraz wprowadzenie dokumentów do systemu SAP – moduły IM/PS i PM.
16. Rozliczanie zakończonych zadań inwestycyjnych w systemie SAP – moduły IM/PS i przekazywanie na stan użytkowników w uzgodnieniu ze służbami księgowymi.
17. Obsługa reklamacji dotyczących zakończonych zadań w okresie gwarancyjnym.
18. Ocena i kwalifikacja wykonawców robót remontowych i inwestycyjnych.
19. Dokumentowanie gospodarki odpadami powstającymi w ramach realizacji umów i zleceń inwestycyjnych w zakresie nadzorowanych prac. Kontrola ksiąg obmiaru pod względem prawidłowości i rzetelności obmiarów wykonywanych robót.
Wymagania:
Minimalne:
• Wykształcenie wyższe techniczne budowlane.
• Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
• 3 lata pracy w specjalności.
• Ukończony kurs kosztorysowania robót budowlanych.
Dodatkowe:
• Znajomość procesów budowlanych oraz przepisów prawa budowlanego.
• Obsługa komputera – pakiet MS Office oraz aplikacji branżowych: MS Project, Norma, SAP PM, MM, IM/PS.
• Znajomość języka angielskiego.
• Umiejętność działania pod presją czasu.
• Rzetelność, dokładność, analityczność myślenia, komunikatywność, rzeczowość, obowiązkowość.
Zainteresowane osoby spełniające powyższe wymagania mogą złożyć aplikację za pomocą strony https://rekrutacja.kghm.com/ wypełniając kwestionariusz osobowy do dnia 20/11/2018
Osobom nadsyłającym oferty zapewniamy pełną dyskrecję oraz zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Brak informacji do dnia 03/12/2018 oznacza, że oferta nie została przyjęta.