Internet jest prawdziwą kopalnią wiedzy – także dla rynku beauty. Najnowsze badania przeprowadzone przez firmę Nutridome wskazują, iż „w ostatnich miesiącach na znaczeniu zyskały oleje do twarzy, maseczki i kremy z filtrem. W centrum zainteresowania znalazł się również temat golenia i rolowania twarzy. Z kolei dbanie o ciało przejawiało się częstszymi pytaniami o peelingi, masaże i opalanie – aż dziewięciokrotny skok popularności zanotowały samoopalacze w piance. W przypadku włosów bardziej niż stylizacja interesowała Polaków świadoma, codzienna pielęgnacja, np. mycie metodą OMO”. Jesteśmy ponadto otwarci na trendy związane ze stylizacją paznokci. Na popularności zyskały takie hasła jak: „czarny french”, „paznokcie baby boomer kolorowe” oraz te dotyczące samodzielnego robienia lub ściągania hybryd. Raport wykazał przy okazji, iż „setki tysięcy, a nawet miliony Polaków śledzą influencerów z branży beauty, którzy publikują swoje tutoriale, testy i lookbooki. Obecnie największą popularnością cieszy się aktywność Oli Nowak, Marcysi Ryskali i Agnieszki Grzelak. Coraz ważniejszym medium staje się TikTok, gdzie króluje Maria Jeleniewska, śledzona przez 13 milionów osób. Dłuższe filmy na temat makijażu i pielęgnacji można znaleźć w serwisie YouTube – tam podium należy do kanałów Weroniki Sowy (Wersow), Agnieszki Grzelak oraz Ewy Grzelakowskiej-Kostoglu (Lipstick Monster)”. Wśród hashtagów prym wiodą: #makeup (aż w 14 z 20 największych polskich miast #makeup znajduje się wśród 30 najczęściej używanych oznaczeń na Instagramie), #beauty, #beautiful i #style”.