Coraz więcej światowych domów mody stawia na „młodych”, dlatego też popularne stają się ogólnodostępne i mniej kosztowne (jednak wciąż nie tanie) linie, sygnowane nazwiskiem znanego projektanta. Przykładem mogą tu być subbrandy takich marek jak: Giorgio Armani (Armani Exchange, Armani Jeans, Emporio Armani), Calvin Klein (CK, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear), Donna Karan New York (DKNY), Karl Lagerfeld (Karl), Valentino (VLTN), Hugo Boss (Boss Orange, Hugo), Dolce and Gabbana (D&G), Moschino (Love Moschino), Ralph Lauren (Polo Ralph Lauren). Celem takiego marketingowego zabiegu jest przyciągnięcie jak największej liczby konsumentów i popularyzowanie logotypu. Metka bowiem sprawia cuda: czujemy się luksusowo, przynależąc do określonej grupy klienteli, wielki świat fashion mamy prawie „na wyciągnięcie ręki”. W ofercie znajdziemy wszystko: ubrania (kurtki, bluzy, obuwie), akcesoria (torebki, portfele, czapki), perfumy, biżuterię (zegarki).